стосовно морфології числівників

905
УСІМ ШАНУВАЛЬНИКАМ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Коротко. Мій син учень 6-го класу посилаючись на офіційний сайт української мови https://ukrainskamova.com/ поінформував вчительку української мови, що цитую дослівно зі сторінки сайту про числівник: https://ukrainskamova.com/publ/chinnij_pravopis/morfologija_i_pravopis/chislivnik/6-1-0-108 "За будовою числівники поділяються на прості, складні і складені. Числівники, які мають у своєму складі лише один корінь, називаються простими: один, два, десять, сорок, сто, тисяча, кілька. До простих відносять і назви другого десятка та назви десятків, частину -(надцять трактуючи як суфікс: одинадцять, дев'ятнадцять, двадцять, тридцять ." Учителька назбирала декілька підручників та матеріалів, що стосуються ЗНО і доводила, що назви другого десятка та назви десятків це складні числівники і що "надцять" це корінь. Що порадите робити? З вчителькою сперечатися не хочеться, так як я сам вчитель. З повагою, Юрій. Буду дуже вдячний за швидку відповідь, так як цьогорічне ЗНО вже незабаром. Всього Вам усім найкращого. З нетерпінням очікую на відповідь. Можливо лист від Вас буде аргументом для будь-якої із сторін.


Тільки користувачи можуть відповідати.